Projektowanie GUI – WSTI

Materiały zaoczne:

Wykład 1 prezentacja
Wykład 2 prezentacja

Zagadnienia do testu (zaoczne):
1. Podaj definicję interfejsu użytkownika
2. Opisz przykładowy proces projektowania interfejsu
3. Na czym polega minimalizacja wysiłku w korzystaniu z interfejsu.
4. Na czym polega model reuse.
5. Na czym polega model przyrostowy.
6. Jak może wyglądać przykładowy proces oceny interfejsu.

Materiały dzienne:

Wykład 1 prezentacja
Wykład 2 prezentacja
Wykład 3 prezentacja
Wykład 4 prezentacja
Wykład 5 prezentacja

Zagadnienia do testu (dzienne):
1. Podaj definicję interfejsu użytkownika
2. Opisz przykładowy proces projektowania interfejsu
3. Na czym polega minimalizacja wysiłku w korzystaniu z interfejsu.
4. Opisz rolę prototypu aplikacji.
5. Na czym polega model reuse.
6. Opisz dowolny rodzaj prototypowania.
7. Na czym polega prototypowanie językowe.
8. Jak może wyglądać przykładowy proces oceny interfejsu.
9. Na czym polega różnica pomiędzy VR a AR.
10. Na czym polega różnica pomiędzy NUI a RUI
11. Na czym polega różnica pomiędzy GUI a NUI.

 

Stacjonarne

Nazwisko Imię Test Ocena
 Sob***k Karolina 4
Koz***a  Julia 5
Paj***k  Łukasz 5
Ott***o  Martyna 5
Wo***ś Joanna 5
Grz***k Martyna 5
Ble***a Weronika 5
Ban***k Wioletta 5
 Maj***z Karolina 5
Jas***b Katarzyna 3+  

Niestacjonarne

Nazwisko Imię Test Ocena
 Dym***a Roksana 5
Las***a Aleksandra 5
 Pyt***l Elżbieta 4
Pyt***l Wioletta 4
 Go***i Agnieszka 5
Gie***a  Robert 5
Smo***a Artur 5
Cho***n Adam 5
Zaj***c Adrian 4
Jak***i Tadeusz 5
Fel***ś Michał 5
Ku***z Tomasz 5
Jak***i Krzysztof 5